Η υπηρεσία περιλαμβάνει τεχνική υποστήριξη στον χώρο του Πελάτη στις ακόλουθες κατηγορίες:
- Ηλεκτρονικοί υπολογιστές & περιφερειακά όπως (Εκτυπωτές, routers, οθόνες, UPS)
- Servers
- Λειτουργικά συστήματα & προγράμματα (MS-Windows, MS-Office, Antivirus)
- Έλεγχος καλής λειτουργίας του υπολογιστή
- Εγκατάσταση Εξαρτήματος Η/Υ
- Εγκατάσταση Περιφερειακής Συσκευής Η/Υ
- Εγκατάσταση Λειτουργικού Συστήματος, Αναβάθμιση Desktop, Εγκατάσταση Ενσύρματου Δικτύου
- Εγκατάσταση Ασύρματου Δικτύου
- Εγκατάσταση Internet
- Επισκευή Desktop
- Αντιμετώπιση ιών
- Επιδιόρθωση – Επανεγκατάσταση Λειτουργικού
- Εγκατάσταση Software
Η υπηρεσία δεν περιλαμβάνει:
- Εγκατάσταση μη αυθεντικών και freeware προγραμμάτων
- Ρυθμίσεις overclocking
- Βackup, μεταφορά ή ανάκτηση αρχείων & δεδομένων
Διάρκεια: Η διάρκεια της υπηρεσίας είναι συνολικά 10 ώρες. Ελάχιστη χρονική χρέωση είναι η 1 ώρα / επίσκεψη τεχνικού στις εγκαταστάσεις του πελάτη
Μπορεί να χρησιμοποιηθούν αθροιστικά μέχρι τον συνολικό προαγορασμένο χρόνο.
Χρόνος απόκρισης:
Η Επίσκεψη του τεχνικού πραγματοποιείται μετά από την κλήση του πελάτη κατόπιν συνεννόησης.
Η Επικοινωνία του τεχνικού (τηλεφωνική) πραγματοποιείται εντός 2 ωρών από την κλήση του πελάτη.
Οι επισκέψεις / κλήσεις πραγματοποιούνται τις εργάσιμες ημέρες & ώρες, Δευτέρα έως Παρασκευή, 09.00 – 17.00
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να διαθέτετε το κουπόνι με τον μοναδικό κωδικό της αγοράς σας.
Χρησιμοποιήστε αυτό τον κωδικό σε κάθε επαφή σας με την εταιρία μας όταν αναφέρεστε στη αγορά της συγκεκριμένης υπηρεσίας.
Αξιολογήσεις
Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση ακόμη.